Ερωτήσεις και απαντήσεις

 
Είμαι καταναλωτής. Πώς μπορώ να έχω πρόσβαση στις υπηρεσίες του marketpallinis.gr;

Στην αρχική σελίδα του marketpallinis.gr υπάρχει ένα κουμπί «Εγγραφή». Πατώντας το, οδηγεί το χρήστη σε μια φόρμα όπου επιλέγει κατά πόσον ο χρήστης είναι καταναλωτής ή προμηθευτής. Στη συνέχεια οδηγείται σε μια φόρμα εγγραφής όπου πρέπει να συμπληρώσει τα απαιτούμενα στοιχεία του. Με την ολοκλήρωση της καταχώρισης πρέπει να πατήσει το κουμπί «Αποστολή» όπου οδηγείται σε μια φόρμα επισκόπησης των στοιχείων του και με την επιβεβαίωσή τους στέλνεται αυτόματα από το σύστημα ένα email, στο email που έχει δηλώσει ο χρήστης, όπου επιβεβαιώνει τη δημιουργία του λογαριασμού του και τον παραπέμπει να πατήσει μια συντόμευση (link) για την ενεργοποίηση του λογαριασμού. Μόλις ο χρήστης ενεργοποιήσει το λογαριασμό του μπορεί να εισέλθει στο σύστημα με όνομα χρήστη το email που έχει δηλώσει.

Πώς βλέπω τα διαθέσιμα προϊόντα;

Στην αρχική σελίδα του marketpallinis.gr υπάρχει μια παραπομπή με τίτλο «Διαθέσιμα Είδη» κάτω από τον τίτλο «Διαθέσιμα Τώρα». Ακολουθώντας αυτήν την παραπομπή ο χρήστης μπορεί να δει τα διαθέσιμα προϊόντα. Για τα δει κάποιος τα διαθέσιμα προϊόντα δεν είναι απαραίτητο να είναι εγγεγραμμένος χρήστης.

Πώς κάνω παραγγελία;

Κατά την είσοδο στο σύστημα, εφόσον υπάρχουν διαθέσιμα προϊόντα, ο χρήστης μπορεί να διαλέξει από τη λίστα το προϊόν που θέλει και στη συνέχεια να παραγγείλει την ποσότητα που επιθυμεί. Με την αποστολή της παραγγελίας το σύστημα τον οδηγεί σε μια σελίδα επιβεβαίωσης της παραγγελίας όπου με την αποδοχή της οριστικοποιείται η παραγγελία.

Πώς και πότε παραλαμβάνω τα προϊόντα μου;

Μόλις ολοκληρωθεί ο κύκλος παραγγελιών ενημερώνουμε τους παραγωγούς για τις ποσότητες που έχουν τελικά παραγγελθεί και στη συνέχεια προγραμματίζεται η διανομή σε ένα χώρο που θα οριστεί από το Δήμο. Για κάθε προϊόν που έχετε παραγγείλει θα σας έλθει μήνυμα στο email σας ενημερώνοντάς σας για τον τόπο και το χρόνο παραλαβής των προϊόντων. Τη μέρα εκείνη θα έρθετε με το κουπόνι σας για κάθε προϊόν και η συναλλαγή θα γίνει απευθείας μεταξύ εσάς και του παραγωγού.

Πώς πληρώνω;

Το αντίτιμο πληρώνεται απευθείας στον παραγωγό/προμηθευτή. Ο Δήμος δεν εμπλέκεται με οποιονδήποτε τρόπο στην οικονομική συναλλαγή μεταξύ καταναλωτή και παραγωγού/προμηθευτή.

Είμαι ετεροδημότης, μπορώ να παραγγείλω;

Ο Δήμος Παλλήνης λόγω της δύσκολης οικονομικής συγκυρίας που βιώνουμε και με όπλο αυτήν την εφαρμογή που βοηθάει στην οργάνωση της διαδικασίας, αποφάσισε να μην περιορίσει τη δράση αυτή μόνο στα όρια του Δήμου αλλά να παρέχει τη δυνατότητα συμμετοχής και σε ετεροδημότες.